فاطمه سادات فاطمه سادات ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

ناناز مامانی و بابایی

شاهكار بابايي واسه دخملي

1391/12/14 9:08
نویسنده : مامان ثمینه
439 بازدید
اشتراک گذاری

من و بابايي دو سه شب پيش چند تا مدل خيلي نازه لباس دخترونه توي نت ديديم

يه دفعه هوس كرديم از روي اين مدلها واست لباس بدوزيم

با اينكه دير وقت بود اما رفتيم واست پارچه خريديم زماني كه برگشتيم بس كه خسته شده بودم به بابايي گفتم من نميتونم امشب پارچه رو برش بزنم باشه واسه فردا

صبح كه واسه نماز از خواب بيدار شده بودم تا كه چشمم به جالباسي افتاد چشمام از تعجب از حدقه زد بيرون

يه لباس ناز و خوشكل به جالباسي آويزون بود

بله درست حدس زدي

ديشب كه من خوابيده بودم بابايي پارچه رو برش زده بود و دوخته بود

ماشالله هزار ماشالله به اين همه ذوق و خلاقيت

من و فاطمه سادات به داشتن اين پدر هنرمند به خود ميباليم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

عسل جون
15 اسفند 91 15:13
سلام خشگله تو چه قدر نازی عزیزم؟ ایشاالله زودتر خوبشی گلم♥ پیش منم بیا کوچولو منتظرتما دیر نکنی
nasema
19 اسفند 91 8:03
سلام دوست عزیز برای سفارش تقویم با تم مورد نظر خود سری ب ما بزنید با 2000هزارتومان یه عیدی خوشمل داشته باشید
قالب و گرافیک های کودکانه
22 اسفند 91 19:45
ثمینه جان چی شد عکسها رو ارسال نمی کنی؟ همچنان در انتظار هستم
قالب و تقویم کودکانه
23 اسفند 91 9:56
یعنی کلا تم بره ناقلا تقویم تک برگ میخواهی؟ یا هممون چهار برگ؟ من کلا یه سری تغییرات میخوام رو کل تقویمت انجام بدم و از این رو به اون روش کنم بعد تستش رو واست میفرستم یا امروز یا فردا منتظر باش! تقویم رو هم شنبه صبح به امیدخدا تحویل میدم
نرگس مامان باران قلنبه
3 اردیبهشت 92 11:47
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه من یه دخمل کوچولو دارم که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر