فاطمه سادات فاطمه سادات ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

ناناز مامانی و بابایی

تبريك پيپاپيش عيد

1391/12/23 11:51
نویسنده : مامان ثمینه
408 بازدید
اشتراک گذاری

دلت شاد و لبت خندان بماند


برایت عمرجاویدان بماند


خدارا میدهم سوگند برعشق


هرآن خواهی برایت آن بماند


بپایت ثروتی افزون بریزد


که چشم دشمنت حیران بماند


تنت سالم سرایت سبز باشد


برایت زندگی آسان بماند


تمام فصل سالت عید باشد


چراغ خانه ات تابان بماند

 

دختر عزيزم زمستون با همه ي زيباييهاش داره كم كم تموم ميشه و بهار با همه ي شكوه و زيباييش از راه ميرسه

تنها 7 روز ديگه به رسيدن بهار باقي مونده

اميدوارم سالي كه در پيش رو داريم پر از شادي و خير باشه

پر از سلامتي و سعادت براي ما و همه ي خانواده هاي ايراني

دعا مي كنم هر كس در اين سال به خواسته ها و آرزوهاش نرسيده در سال اينده به همه ي اون چيزهاي خوبي كه دوست داره برسه

الهي امين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

قالب و تقویم کودکانه
23 اسفند 91 11:57
گلم تست تقویم رو فرستادم به ای میلت خودم که خیلی خوشم اومده بنظرم ناز شده امیدوارم شما هم خوشت بیاد
قالب و تقویم کودکانه
26 اسفند 91 7:49
سلام گلم تقویم همون طروی که خواسته بودی حاضر و اماده اس اگر بشه امروز دیگه نهایی کنیم و من فایل های اصلی رو سند کنم چون ممکنه از فردا تا بعد از تعطیلات نباشم
anis khatoon
26 اسفند 91 17:56
سلام سادات جون. ممنونم منم واسه شما سالي شاد و پر بركتي رو آرزو دارم . شما هم واسه ما دعا كنيد...
قالب و تقویم کودکانه
27 اسفند 91 9:23
گلم فرستادم تقویم رو دیروز اون ساعتی که شما بهم میل دادی من تو نت نبودم
سمیه- مامان آیسا
1 فروردین 92 0:28
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد
به قول خودش خالی باتی
18 اردیبهشت 92 9:06
سلام جیگر خاله نزدیکه اغاز هفده ماهگیته ایشالله همیشه شاد شاد شاد بمونی سایه مامان باباتم رو سرت برقرار باشه خیلی دوست دارم بلا جونم بااینکه دیشب پیشم بودی ولی دلم خیلی واست تنگ شده هزار تا بوس گنده برات ی چسب بزن که در نره از رو لبات