فاطمه سادات فاطمه سادات ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

ناناز مامانی و بابایی

دردانه ام تولد زيبايت مبارك

1392/10/19 9:12
نویسنده : مامان ثمینه
1,294 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیز و دوست داشتنی من .... 19 دي دومین سالیه که با تمام وجودم بخاطر وجود تو نازنینم سر به سجده میذارم و خدا رو بخاطر حضور تو همیشه، عزیزم هزار بار شکر میکنم.... از  روزی که نطفه، تو همیشه عزیزمو تو وجودم حس کردم باورت کردم عاشقانه لگد هاتو ..تکونهاتو .. لمس کردم و بیصبرانه ثانیه ها رو به عشق در اغوش کشیدنت شمردم و اون لحظه ای که مشامم با عطر وجودت پر شد برای من نهایت زندگی و عشق بود وبس..... گریه کردی ..گریه کردم... خندیدی...خندیدم...نخوابیدی...نخوابیدم... راه رفتی دستای کوچولوی نازتو  با عشق توی دستای خستم گرفتم با تو بودم ...هستم... و خواهم بود تا همیشه....

 

 

دردانه ام راه زیادی در پیش داریم ........تنها و تنها ارزویم به ثمر رساندن گل زیبای وجود توست ...از خداوند مهربون سلامتی و توانایی میخوام که به لطفش بتونم بهترینها رو برای تو که زیباترین هدیه خدایی هدیه کنم........ پس عزیزکم بخند ... لذت ببر و زندگی کن و تا زمانی که پاهایم توان ایستادن دارن به من تکیه کن که مادر چون کوهی در پشت توست........


دلبندم در کنار تمام این بهترینها که فقط ذره ایش رو تونستم روی کاغذ بیارم فقط یک خواسته دارم....... (میخواستم ازت بخوام که وقتی گل وجود نازنینت به ثمر نشست تنهایم نذار... پشتم باش...و دستم رو بگیر..... اما نه.................. من مادرم و مادر یعنی عشق... یعنی صبر یعنی گذشت.........)

 

 


پس جمله ام رو به این شکل اصلاح میکنم:(عزیزم.. دردانه ام... در کنار تمام این بهترینها که فقط ذره ایش رو تونستم روی کاغذ بیارم فقط یک خواسته دارم.......زندگی کن....زندگی کن .....زندگی

 

 شکلکهای جالب آروین

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مثل هیچکس
2 بهمن 92 14:13
عزیزم با چند روز تاخیر تولدت رو تبریک میگم ایشالا تولد 120 سالگیت
مثل هیچکس
13 بهمن 92 12:39
ای بابا مامانی پس کجایید؟؟؟؟؟؟؟ ما منتظریم عکس تولد ببینیم دیگه