فاطمه سادات فاطمه سادات ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

ناناز مامانی و بابایی

عزیزم خوش اومدی

1390/6/21 13:48
نویسنده : مامان ثمینه
445 بازدید
اشتراک گذاری

زبان عزیز مامان ، گل خوشکلم ،تاج سر بابا

سلام

خاطره اولین روزی که فهمیدم پا به زندگیمون گذاشتی هیچ وقت یادم نمیره

سه شنبه ٢١ اردیبهشت سال ١٣٩٠

اون روز خدا به ما عنایت کرد و یه دونه از فرشته های نازنینش رو به ما بخشید

خدایا واسه این نعمت بزرگ هزار هزار بار شکرت

خدایا بهمون سعادت بهترین پدرومادر دنیا بودن رو بده

خدایا حالا که ما رو لایق داشتن این فرشته کوچولو دونستی بازم مثل همیشه همراهمون باش و تنهامون نذار

کمکمون کن تا بتونیم همون جور که دوست داری نی نی امون رو تربیت کنیم

در سایه الطاف جد بزرگش فاطمه الزهرا (س)

نی نی نازم من و بابایی خیلی دوست داریم

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ترانه
9 خرداد 90 10:32
الهی قربون ما مان بچه بشم الهی خوش قدم باشی واسه مامان وباباش
خاله سمیه
9 خرداد 90 11:36
سلام فسقلی خاله الهی جونم خیلی از اودنت تو دل مامانت خوشحالم. امیدوارم همیشه سالم و سرحال در کنار مامان بابای مهربونت باشی. عزیز دلم منم یک فسقلی مثل تو مهمون دلم شده. زود بدنیا بیاین و با هم کلی خوش بگذرونید
بابا مرتضی
9 خرداد 90 16:52
عزیزم راست میگن که همیشه مادر به فکر چیزهایی که باباها حتی به فکرشونم خطور نمیکنه عزیزم خیلی خشحالم که تو مامان، نی نی منی دوست دارم بوسسسسسسسس
ساده
10 خرداد 90 10:04
ثمینه جونم به امید خدا که نی نی نازت سالم و سلامت میاد تو بغلت . دوستت دارم عزیزم و امیدوارم همیشه خوشبخت و سعادتمند باشید.