فاطمه سادات فاطمه سادات ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ناناز مامانی و بابایی

خاطرات فاطمه سادات و انيس

1391/3/21 14:50
نویسنده : مامان ثمینه
434 بازدید
اشتراک گذاری

روز 2 شنبه با مامان و بابا رفتيم خونه عمه جون زهرهعینک

مامانم هميشه ميگه بابايي ،انيس عمه جون زهره رو خيلي دوست دارهقلب از بس ماشالله هزار ماشالله شيرينه

واسه همين وقتي كه من تو دل مامانم بودم بابايي دوست داشته من دختر باشم

نميدوني وقتي كه انيس جوني اسم منو صدا ميزنه و با اون لحن كودكانه اش ميگه فاطمه سادات، چقدر شيرين تر و دوست داشتني تر ميشه خجالت

اون روز كلي با انيس جوني بازي كرديم حتي عروسكها و اسباب بازيهاش رو به من داد كه بازي كنم

قربون اين همه دست و دلبازيت قلب

ولي در كنار اين همه عشق و علاقه نميدونم يه دفعه چي شد كه انيسي تصميم گرفت پاهاي كوچولوش رو بذاره روي صورت كوچولوي من ،كه اگه مامانم به دادم نميرسيد نميدونم چه بلايي سرم ميومد

Klik hier voor meer gratis plaatjes

شايد هم اين نوعي ابراز علاقه در دنياي كودكي باشه

به هر حال به خير گذشت

در هر صورت انيسي من دوست دارم خيلي زياد

 این هم عکس انیس جون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)