فاطمه سادات فاطمه سادات ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ناناز مامانی و بابایی

تشكر از خدا

1391/3/3 14:07
نویسنده : مامان ثمینه
205 بازدید
اشتراک گذاری

هر وقت مامانم چادر مي پوشه و نماز ميخونه منم دلم ميخواد چادر بپوشم

واسه همين اين دفعه كه مامان داشت نماز ميخوند گوشه چادرش رو گرفتم، كردم تو دهنم

من هر چيزي رو كه دوست باشم اول ميكنم تو دهنم ،اين جوري به مامانم نشون دادم كه منم چادر دوست دارم

ماماني هم چادر كرد سرم

niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

مامان ميگه نماز خوندن يه نوع تشكر از خداست، واسه بخشيدن اين همه نعمت به بنده هاش

مامانم ميگه منم يه نعمت بزرگم كه خدا به اونها داده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آیسا
6 خرداد 91 13:12
الهی عزیزم. دختر ناز ساداتی خانم خیلی ملوس شدی خاله.
لیندا
7 خرداد 91 9:59
عزیزم بهت تبریک میگم خیلی خوشحال شدم که نی نی دار شدی برای منم دعا کن انشالله همیشه سایتون بالا سر این کوچولوی معصوم و دوست داشتنی باشه دوستت دارم بای
انیس کوشولو
13 تیر 91 16:19