فاطمه سادات فاطمه سادات ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

ناناز مامانی و بابایی

الهی قربون اون قلبت برم مادر

1390/3/10 8:07
نویسنده : مامان ثمینه
317 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

روز ٣ خرداد ١٣٩٠ مصادف با تولد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س)با بابایی رفتیم سونوگرافی

آخه دکتر گفته بود بریم سونو تا مطمئن بشیم نی نی خوشکلمون قلب کوچولوش تشکیل شده

وقتی دکتر داشت سونو میکرد هزار بار طپش قلبم زیاد شد

ولی وقتی بهم گفت نی نی اتون قلب داره    

 niniweblog.com

انگار دنیارو بهمون دادن

خدایا شکرت

niniweblog.com

رفتیم خونه مادرجون :وقتی به مادر جون گفتم دکتر چی گفته،مادرجون گفت الهی قربون نی نی اتون برم با قلبش

مادر جون گلم خیلی دوست دارم

به پاس تمام زحماتی که واسم کشیدی هزار بار بر دستان مهربونت بوسه میزنم

ااون روز عزیزم تو ٥ هفته و ٦ روز سنت بود

 niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

negin
10 خرداد 90 12:32
سلام وب قشنگي داري . شايد جواب خيلي از سوالاتتون توي وب من باشه .
مامان آتین
10 خرداد 90 13:26
خدارو شکر دوران بارداری خیلی دوران قشنگیه امیدوارم قشنگترین روزها رو پیش رو داشته باشی و نی نی نازتو به سلامتی بغل کنی
baran
11 خرداد 90 8:24
سلام ثمینه جون وبلاگ زیبایی داری بازم تبریک میگم
baran
12 خرداد 90 8:18
وبلاگ قشنگی داری . @};
خاله جیگر
29 خرداد 90 11:31
سلام عزیزم دوس دارم هر چه زودتر این 7 ماه بگذره و جیگر خاله رو ببینم نیومده دوسش دارم مخصوصا اگه ی دختر ناز تپل مپل سفید مثل خاله اش باشه ی بوس آبدار و چسب واسه مامانیش بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
سمیه
1 تیر 90 12:07
ثمینه جون چرا نمیای از احوالت ما رو با خبر کنی؟؟؟ خیلی وقته وبلاگت رو به روز نکردی ها بدو بدو بیا از خاطرات خودت با فسقلیت برامون بنویس