فاطمه سادات فاطمه سادات ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ناناز مامانی و بابایی

فاطمه سادات و زيارت امام رضا (ع)

1391/9/14 14:40
نویسنده : مامان ثمینه
432 بازدید
اشتراک گذاری

به قول مامانم امام رضا (ع) يه دفعه مارو طلبيد كه بريم پابوسيش

صبح روز يك شنبه 21 آبان ماه ساعت 14:30 با قطار حركت كرديم به مشهد مقدس

جاي همه اتون خالي خيلي خوش گذشت

البته اين رو هم بگم اين دومين سفر زيارتي من بعد از به دنيا اومدنم بود

اوليش قم و جمكران بود

اينها هم عكسهايي است كه در پديده شانديز گرفتيم

 

 

 

خداي مهربون همه ي كسانيكه كه دوست دارن ني ني دارن بشن خودت به همشون محبت كن تا زودتر ني ني داربشن و با ني ني هاشون برن زيارت امام رضا (ع)

مخصوصاً خاله سارا،خاله ترانه،خاله يسنا و ...........

الهي امين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سمیه- مامان آیسا
17 آذر 91 16:10
واااااااااای ماشاالله چه بزرگ شدی خانمی. زیارت قبول. خوش به سعادتت فرشته کوچولو. مامانی از قول من محکم ببوس این خانم خوشکله رو
خاله مریم
26 آذر 91 14:10
نی نی تون خیلی خوشکله لطفا عکسای بیشتری ازش توسایت بذارین
دیگه ازمشهدعکس نداره
دوستش دارم
دوست خاله آسی


ninipics
26 آذر 91 19:14
با سلام و عرض ادب
اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم...
فاطمه سادات جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم

www.ninipics.blogfa.com




هیراد و عمه لیلاش
3 دی 91 15:53
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید