فاطمه سادات فاطمه سادات ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

ناناز مامانی و بابایی

قشنگ ترین روز زندگی

1390/4/2 9:46
نویسنده : مامان ثمینه
280 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی خوشکلم سلام

امروز میدونی چه روزیه ؟

امروز تولد مامانیه

یعنی در چنین روزی من اومدم تو این دنیا

دیشب مادرجون میگفت هیچ چیزی تو دنیا قشنگ تر از به دنیا اومدن اونی که ٩ ماه انتظارش کشیدی نیست

خدایا بهم کمک کن تا منم این زیبایی رو تجربه کنم

نینی نازم : اولین نفر مثل همیشه بابا مرتضی بهم تبریک گفت

از چند روز قبل همش میگه عزیزم پیشایش تولدت مبارک

میگه میخوام اولین نفری باشم که بهت تبریک میگم

خدایا خدایا به بزرگی و جلالت قسم: نی نی ما صحیح و سالم به دنیا بیاد

این همه استرسی که الان دارم تحمل میکنم روش اثر نذاره

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سمیه
2 تیر 90 9:32
امروز با شکوهترین روز هست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد

و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد

به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی

تولدت مبارک

ثمینه جون خیلی خیلی خیلی بهت تبریک میگم.

انشاءلله به زودی نی نی عزیزت به دنیا میاد و سال دیگه تولدت رنگ و بوی دیگه ای به خودش میگیره. 1000 بار بهت تبریک میگم عزیزم


سمانه عمه مهديار
3 تیر 90 18:17
با يه روز تاخير تولدت مبارك . ايشالا 120 سال بالا سر ني نيتون باشين
ترانه
29 مرداد 90 10:51
چرا جنسیت نی نی مشخص نیست زود بیابگو که منتظرممممممممممممممممممم