فاطمه سادات فاطمه سادات ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

ناناز مامانی و بابایی

بهترين خبر دنيا

1390/6/21 13:23
نویسنده : مامان ثمینه
273 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز بابا مرتضي يه باره گفت :

نميخواي دوباره بري سونوگرافي؟الان ديگه بايد جنسيت مشخص شده باشه،مگه نه؟

منم بهش گفتم اخرين بار كه رفتيم ،دكتر گفت يك ماه ديگه بيا

هنوز از اون تاريخ بيشتر از دوهفته نگذشته

ولي بابايي اصرار داشت كه بريم ،گفت من ميرم جايي كار دارم تا برميگردم تو آماده شو كه بريم سونو

وقتي كه رفت فهميدم خيلي مشتاق تر از منه كه بدونه ني ني نازمون دختره يا پسر

در صورتي كه اصلا براي ما جنسيت تو مهم نيست نه واسه من نه بابايي

فقط دعا ميكرديم صحيح و سالم باشي

 

 

وقتي كه دكتر بهم گفت تو دخملي و سالم ،انگار دنيارو بهم دادن niniweblog.com

 خدايا خداي مهربونم ممنون ،هزار هزار بار شكرت   niniweblog.com

niniweblog.com


 

دخمل خوشكلم ميدوني وقتي بابايي فهميد تو دخملي از ذوق اينقد بلند خنديد كه بعضي از مراجعين برگشتن نگاهمون كردن  niniweblog.com      niniweblog.com       niniweblog.com


هم من هم بابايي خيلي خوشحاليم كه تو سالمي و دخملي  حرف بقيه هم اصلا واسمون مهم نيست  ،توراه برگشت به خونه همش بابايي ميگفت دخملم هيچي نميخواد؟

منم داشتم ميخنديدم از ته دل niniweblog.com

اينقد خوشحالم كه بابايي اينقد از داشتن تو خوشحاله ،امروز صبح هم ميگفت دخمل بابا خوبه؟niniweblog.com

 

niniweblog.com


 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

فاطمه بهترین هدیه زندگی
20 شهریور 90 8:41
be maham sar bezanid maham too rahi darim
خاله مهلا
20 شهریور 90 11:12
خیلی مبارکه مامان ثمینه جون ایشالا به سلامتی دنیا بیاد و از طرف منم ماچ کنی این دخملی رو
خاله سمیه
20 شهریور 90 11:31
الهی عزیزم یک دخملی ناز خاله ببین چقدر ناز داری، دل ههمون رو آب کردی تا فهمیدیم دخملی ای ناقلا مامانی و بابایی بهتون خیلی خیلی تبریک میگم
عمه زهره
20 شهریور 90 19:50
الهی عمه فدات بشه... کی بشه که بیایی صدای نازتو بشنومو صورت ماهتو ببوسم . از اینکه شنیدم سالمی خیلی خیلی خوشحالم. بوس بوس بوس... به مامان و بابات هم تبریک میگم
انیس
20 شهریور 90 19:53
دختر دایی گلم زود بیا دیگه من دلم یه هم بازی خوشمل میخواد