فاطمه سادات فاطمه سادات ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

ناناز مامانی و بابایی

فاطمه سادات عزيزم سلام

1390/8/11 9:31
نویسنده : مامان ثمینه
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان

خوشكلم خوبي؟

با تكونهايي كه ميخوري نشون ميدي خوبي ،خداروشكر

ماماني قربونت بره ،وقتي بابامرتضي واست قران ميخونه اروم ميگيري و تكون نميخوري مثل اين ميمونه كه داري گوش ميكني 

بعد شروع ميكني به تكون خوردن ، من و بابايي كلي ذوق ميكنيم

الهي قران هميشه مواظبت باشه

من و بابايي دوست داريم وقتي بزرگ شدي حافظ قران بشي

انشالله




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

بابايي
18 آبان 90 13:53
دختر بابا سلام واي نميدوني چقد انتظار سخته همش دارم لحظه شماري ميكنم كه زود بدنيا بياي هر وقت انيس عمه زهره رو مي بينم دلم غش ميره و ميگم اي كاش زود زود فاطمه سادات منم بدنيا بياد انشالله صحيح و سالم به دنيا بياي و كلبه من و ماماني رو پر بركت كني دوست دارم بابايي بي نهايت بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس
سميه
9 آذر 90 13:14
ثمينه جونم الهي ابجي سميه به قربونت بره خانمي اياشلله كه ني ني گلت صحيح و سالم بدنيا بياد عسيسم خيلي مراقب خودت و ني ني گلت باش.بوووووووووووووووووووووووووووووووووس
ندا
11 آذر 90 0:52
سلاااااااااااااااام چه وبلاگه قشنگ و شادی داری اسمی هم که واسه نی نی انتخاب کردی خیلی قشنگه ایشالله که صحیح و سالم میاد تو بغلت مواظب خودتو نی نیه نازت باش
مهناز
12 آذر 90 12:53
انشاا... صحیح و سالم به دنیا بیاد. سال دیگه عید سیدا ما رو فراموش نکنی بگی دخترم شیطونه هااااااااااااااااااا