فاطمه سادات فاطمه سادات ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

ناناز مامانی و بابایی

به به چه اسم قشنگي داري فاطمه سادات

1390/6/23 13:00
نویسنده : مامان ثمینه
1,428 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني عزيزم من و بابا مرتضي تصميم گرفتيم اسم شما رو  فاطمه سادات بذاريم

هم اسم جده سادات هست و هم اينكه روزي كه قرار بود برم سونو تا ببينيم اون قلب كوچولوت تشكيل شده قبلش با بابايي تصميم گرفتيم اگه همه چي بر وفق مراد بود اسمت رو بذاريم فاطمه سادات تا صاحب اسم قشنگت  از اين به بعد مواظبت باشه

niniweblog.com

امروز داشتم يه وبلاگ مذهبي رو ميخوندم اين جوري نوشته :niniweblog.com

يونس بن ظبيان مي گويد: حضرت صادق (ع)به من فرمود: آيا مي‌داني معني فاطمه چيست؟ گفتم: مولاي من شما بفرمائيد، حضرت فرمودند: يعني از بديها بريده شده است.

جاي ديگه اي هم نوشته بود :

شخصي مي‌گويد: خدمت امام صادق (ع)رسيدم در حاليكه به شدت اندوهگين وناراحت بودم. امام(ع)به من فرمودند: اي شخص ! چرا اندوهگين هستي؟عرض كردم: دختري برايم متولد شده است. امام (ع)فرمودند: اي شخص ! سنگيني او بر زمين است وروزي او با خداست. زندگي او از عمر تو نمي‌كاهد وروزي او از روزي تو جداست. سكوني مي‌گويد: به خدا سوگند آن حضرت اندوه مرا زايل كرد پس امام (ع)فرمودند: آن را چه نام نهادي؟ عرض كردم: فاطمه. حضرت دست مباركشان را بر پيشاني نهادند. تا اين كه فرمودند: اما حال كه او را فاطمه نهادي پس به او ناسزا مگو، اورا لعنت نكن وكتك نزن .


سليمان جعفري مي‌گويد: از امام موسي كاظم (ع)شنيدم كه فرمود: فقر داخل خانه‌اي نمي‌شود كه نام فاطمه از اسامي بانوان درآن خانه باشد.

niniweblog.com

الهي قربون تو برم با اين اسم قشنگت گل گلكم

ديشب كه عمه زهره با اون دخمل خوشكلش كه الهي من قربونش برم كه اينقد ناز و خواستنيه ،اومده بودن خونه امون با آقا جون اينها

بابايي بهشون گفت كه ني ني ما دخمله و اسمش رو گذاشتيم فاطمه سادات


عمه جون زهره كه ميدونست تو ني ني خوشكل ،دخملي و حتي به وبلاگت هم سر زده بودن

ولي اقا جون اينها هم كه نميدونستن بهمون تبريك گفتنniniweblog.com و خيلي هم خوشحال شدن

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

خاله سمیه
24 شهریور 90 10:00
الهی قربونت برم خاله. اسم قشنکت رو بهت تبریک میگم امیدوارم همیشه سربلند باشی گلکم
خاله مهلا
24 شهریور 90 12:18
به به چه اسم قشنگی ایشالا اسمت همه دنیا رو بگیره عزیز دل خاله
مامان نی نیا
24 شهریور 90 12:18
به سلامتی انشالله به ابروی فاطمه زهرا همیشه صالح و سربلند باشه ودر کنار پدرو مادر خوشبخت و سرافراز
سیما - مامان هلیا
29 شهریور 90 10:44
سلام ثمینه جان امیدوارم دخمل نازت به سلامتی بیاد بغلت و زیر سایه شما و بابای مهربونش بزرگ و بزرگتر بشه .
خاله سمیه
14 مهر 90 8:52
مامان ثمینه چرا برای دختر نازت زود به زود مطلب نمینویسی!!!!! بعدا دیر میشه ها. حیفه از این روزات به دختر گلت خاطره ننویسی عزیزم.
خاله آسی
20 فروردین 91 9:48
جیگرخاله ،توعزیزترین وزیباترین نی نی دنیایی همه میگن به من رفتی اما کاشکی واقعاهمین طوربودومنم به عزیزی توبودم قربونت برم آخرش خودم فدای اون چشای دوست داشتنیت میرم