فاطمه سادات فاطمه سادات ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

ناناز مامانی و بابایی

جون مامان

1390/6/21 14:03
نویسنده : مامان ثمینه
236 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعد از کلی تحمل استرس تصمیم گرفتم برم سونو تا مطمئن شم نی نی خوشکلم سالمه

آخه خیلیها بهم میگفتن حرکات نی نی رو حس میکنی؟

ومنم با کلی ناراحتی میگفتم نه گریه

وای خدایا چقد انتظار کشنده است .بعد از کلی منتظر موندن بالاخره اسم منم خونده شده که برم داخل مطب niniweblog.com

زمانیکه دکترداشت سونو میکرد همش ایه الکرسی میخوندم داشتم از استرس میمردم که یه باره خاله صادقی(منشی دکتر که قبلا همکار سابقم بود)گفت نمیخوای به مانیتور نیگاه کنی و نی نی شیطونت ببینی ؟خجالت

با کلی ذوق به مانیتور خیره شدم .دکتر شروع به توضیح دادن کرد :این دستشه این پاشه ....

داشتم از خوشحالی میخندیم که یه دفعه دیدم بابامرتضی با خاله صادقی هم اومد داخل مطب

 

چه صحنه ای بود لحظه ای که بابایی داشت تورو از داخل مانیتور نیگاه میکرد خوشمزه

توی وروجک همش دست و پامیزدی و لحظه ای اروم و قرار نداشتی niniweblog.com

الهی قربون اون دست و پاهای کوچولوت برم مامانی

شب که رفتیم خونه بابایی میگفت کاش نیومده بودم ببینمنش

منم گفتم چرا؟

گفت حالا که اومدم دیدم واسه اومدنش تو این دنیا بیشتر عجله دارم

 

نی نی خوشکلم پس بخاطر من و بابایی زود زود بزرگ شو وبدنیا بیا

و زندگیمون روشن کن niniweblog.com

خدایا بازم هزار بار شکرتniniweblog.com

 

 

هزار بار شکرت که نی نی ما سالمه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان سارا
19 مرداد 90 8:02
سلام مامان جون خدا رو شكر كه ني ني تون سالمه. هر وقت جنسيتش رو فهميدين براي ما هم بنويسين تا بدونيم دختره يا پسره؟ يه نظر هم برات دارم. از عكس سونوگرافي اش عكس بگير و توي همين قسمت بذار. خيلي جالب مي شه عزيزم
ترانه
25 مرداد 90 8:53
سلام نی نی خوشملت دختره یا پسر زود بگوووووووووووووووووووووووووووووووو


ترانه جونم هنوز مشخص نیست
سه هفته دیگه باید مجدد برم سونو
مهلا
1 شهریور 90 11:21
مبارکههههههه به سلامتی